Teie lähipiirkonnas ei ole ATMi?
Teie lähipiirkonnas ei ole ATMi?
Suurendage käivet ja kliendikülastusi ATMiga
Suurendage käivet ja kliendikülastusi ATMiga
Paigaldage ATM oma ettevõttesse
Paigaldage ATM oma ettevõttesse

Klient

Meie sularahaautomaate, mis tagavad kõigile turvalise juurdepääsu sularahale, leiab kõikjal maailmas. Soovime pakkuda maksevõimalust ja olla kohal, kui sularaha on ainus maksevõimalus.

Meie eesmärk on muuta Euronet EFT sularahaautomaadi kasutamine võimalikult lihtsaks, kuid on üsna loomulik, et teil võib tekkida küsimusi. Siit leiate vastused mõnedele korduma kippuvatele küsimustele, nõuandeid sularahaautomaadi juures turvalisuse tagamiseks ja paar kasulikku blogi.

Kui teil tekib meie sularahaautomaadiga probleem, klõpsake klienditeenindusega ühenduse võtmiseks allolevat nuppu.

KKK

Vaadake mõningaid meile sageli esitatud küsimusi

Mis tüüpi kaarte Euronet EFT sularahaautomaat aktsepteerib?

Euronet EFT sularahaautomaadid aktsepteerivad järgmiste kaubamärkide kaarte: kõik VISA kaardid, sh VPay, PLUS, Electron, kõik MasterCardi kaubamärgiga kaardid, sh Maestro ja Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed ja AMEX.

Mis on sularaha väljavõtmise maksimaalne päevalimiit?

Päevase väljavõetava summa ja/või panga- ja kassaautomaatide igapäevaste tehingute arvu piirangu määrab teie pank, mitte Euronet EFT. See võib kaardi päritolust ja tüübist olenevalt olla erinev. Teie kaardi pakkuja saab anda teile selle kohta lisateavet.

Kes vastutab, kui sularahaautomaat ei tööta?

Euronet EFT. Kui sularahaautomaadiga on probleeme, võtke viivitamatult ühendust Euronet EFT klienditoega ja nad teevad kõik endast oleneva sularahaautomaadi kiireks parandamiseks. Euronet EFT klienditeeninduse number on + 357 99 56 6306

Automaat pidas mu kaardi kinni. Soovin seda tagasi. Kas saate kaardi mulle tagastada?

Kaardi kinnipidamine on tavaliselt tingitud kaardi väljastanud panga taotlusest või kaardiomaniku veast (nt kaardiomanik ei võtnud oma kaarti teatud aja jooksul automaadist välja ja kaart peeti kinni turvakaalutlustel). Kahjuks ei saa Euronet EFT kinnipeetud kaarte kaardiomanikule tagastada, kuna oleme seotud kaardi väljaandja ja kaardiskeemi reeglitega, mis määravad kaardi hõivamise ja hävitamise protseduurid. Täiendavate juhiste saamiseks võtke viivitamatult ühendust Euronet EFT klienditoe ja oma pangaga.

Sularaha ei väljastatud, aga minu kontolt on raha maha läinud. Kuidas ma oma raha tagasi saan?

Palun võtke ühendust Euronet EFT klienditoe ja oma pangaga, et neid juhtunust teavitada. Need kaks ettevõtet teevad probleemi lahendamiseks koostööd. Euronet EFT klienditeeninduse number on + 357 99 56 6306

Sularahaautomaatide turvalisus

Nende kasulike nõuannete toel võtate sularahaautomaadist raha välja turvaliselt

Kontrollige sularahaautomaati

Enne sularahaautomaadi kasutamist kontrollige alati, ega automaadil pole ebatavalisi esemeid või kahjustusi (nt kas kaardilugejale on midagi paigaldatud)! Kui näete sularahaautomaadil midagi ebatavalist või kuvatakse veateade – ärge automaati kasutage.

Olge sularahaautomaadi juures tähelepanelik

Seiske sularahaautomaadi juures nii, et keegi ei näeks teie PIN-koodi ega välja võetud raha kogust. Soovitame koodi sisestamisel PIN-koodi oma käega peita ning enne sularaha ja kaardi võtmist vaadata ringi, et keegi ei seisaks otse teie taga.

Mitte kunagi

Ärge kunagi andke võõrastele teavet, eriti kaardi, pangakonto või PIN-koodi andmeid, isegi kui nad ütlevad teile, et töötavad pangas. Võtke alati ühendust otse oma panga või Euronet EFT-ga!

Võtke ühendust
TASUTA TELEFON

Otsi